måndag 11 januari 2010

Faktiskt SÅ skönt att vara hemma igen.

Nu har jag anlänt.

Det var nog en av de mest tillfredställande känslor jag har upplevt på ett tag, när jag fick ge min hemadress till taxichauffören.

Känns som jag aldrig har varit borta.

Jag och Ditte drack kaffe med Dooleys. Sen knackade vi på hos Luka och han anslöts sig till oss ett tag, "to catch up", sen gick han hem igen.

Aron kom tillbaka också idag. Han anslöt sig ett tag, men hade rest (som jag) i drygt ett dygn och ville ta det lugnt just denna kväll.

Jag och Ditte fortsatte för oss själva ett tag till.


Sen bestämde vi oss att vi var ju tvugna att fira att vi var tillbaka, så vi drog ut.
Vi drack öl och hade det väldigt trevligt på en lokal krog.

Vid halv fem drog vi hem igen. Vi var båda väldigt hungriga vid det här laget, och drog en standard, Tortellini och Pesto. Ska kännas att man är tillbaka.
Vi gick ner och lånade dvd:n av Aron och kollade på Sound of music.
Men NU, nu är det dags att sova.
Detta var bara första kvällen, och i morgon ska vi gå och handla och kvällen ska bjuda på ett riktigt återföreningsparty. Alla är med.
Det ska bli riktigt kul.^-^
Som sagt, jag är glad, att vara 'hemma' igen. ^-^

Inga kommentarer: