onsdag 16 december 2009

Nu börjar stöket

Kom hem, och nog var det länge sedan nu man såg sådan vinter.

Glatt överraskad, kolla vad fint det är.



Vi satte upp alla julprydnader och klädde granen. Här är mest bilder på öppenspisen. Bilder på julbelysning och sådant kommer när jag kan ta bilder när det blivit mörkt. Mycket finare då.


Den går att elda i, men annars så har vi ställt en glasgran där elden ska vara. Mysigt, om än lite läskigt ljus.




Jag fann även att de tavlor som mina föräldrar fick i julklapp förra året har hittat upp på väggarna. Det blev sjukt snyggt, vi ska bara hitta belysning som passar.

Det är min stolthet som konstnär som får mig att belysa just denna detalj. Tre grafiktryck + tryckplasten, allt signerat C.


Första dagarna har spenderats i lugn och ro i mitt lilla hem, i Domsjö, Örnsköldsvik.

Som utlovat har jag och min mamma installerat oss framför datorn och njuter av ännu ett dataspel. Flavour of the holiday: Tunguska.

stay tunned....

Inga kommentarer: