lördag 5 december 2009

Det är över nu...! *sjung, sjung, sjung*

Då var det, så gott som, avklarat. Å gud alltså... Jag har EN plan för vad jag ska göra när jag kommer hem... Jag ska SOVA!!

Vi satt och jobbade näst intill HELA helgen, med allt och inget. Det bara snurrade i huvudet på oss. Vår granne kom förbi på en kopp kaffe och fann mig, sittandes på golvet, papper i handen och bara gnäller 'I wanna go home..!!'. Han skrattade åt mig. ^-^'

Men på lördagskvällen (typ vid 23 nånting), så gick vi ut en sväng, bara för att vi inte orkade plugga mer. Vi gick och tog en öl. och bara hadde mysigt och trevligt.




Josefine och Ditte. Mina fina rumskambrater^-^

Det gic ett maratonlopp utanför oss, det var en trevligt litet brejk, att stå och titta på alla hurtbullar som tulltade förbi. ^-^
Lite julmys har vi facktiskt fått in också, Ditte fick en jul-stjärna nerskickad. Den hänger i vårat sovrum. Jättemysigt när man ska sova. ^-^
Å nu är vi inne på upploppet. Projektet inlämnat, Italienskan avklarad, det enda som nu återstår är uppvisande av diverse portfolios. Så, Fredag bjöd på utgång för oss. Än en gång, en väldigt trevlig kväll.
Nu ska vi gå på julmarknad och kolla runt lite, sen ikväll blir det poker och filmkväll. Skoj skoj skoj.
Men nu ser jag verkligen fram emot att få åka hem.
Saknar min familj och mina vänner. Vi ses snart. ^-^
Puss å värme.

1 kommentar:

mamma sa...

Vi längtar vi också..Du är så välkommen hem... Kram