torsdag 18 mars 2010

Systeryster II

Ja, det blev tre fullpackade dagar med Mia, här i mitt kära Florens. Vi hann med en hel del...

Sightseeing...

Utgång för att fira min födelsedag... Stadsvandringar, med obligatoriska fikapauser (hon hadde facktiskt en kaffetunna med sig).

Mer sightseeing.... Shopping (vi måste ju äta också).

Sista kvällen bjöd på Tacos till middag. yummy! ^-^

Onsdag morgon begav jag mig till skolan, och systeryster tulltade iväg (med ALL packning denna gången) till tågstationen för att ta flygbussen till Pisa för att fortsätta till nästa stopp, Frankrike. Jag är inte alls avundsjuk :P.

Vi hadde det väldigt trevligt under dessa dagar och jag var väldigt glad att ha henne här. Var väldigt skönt att få lite mer fysisk kontakt med omvärlden.

Det var allt för denna gången.

Ciao!

Inga kommentarer: