tisdag 2 mars 2010

Joyful

Oj då.

Vi har midtearms denna veckan. Något jag inte ens reflekterat över. Ha ha, en jävla skillnad mot för förra terminen. Då var jag HYPAD!!

Nu är vi inne i mars. Wooho!! Snart fyller jag år! Nice. Denna månaden kommer nog gå förbi rätt snabbt tror jag. I slutet på nästa vecka, början på den efter kommer syrran och hälsar på. Ska bli skitskoj. Veckan efter det har jag påsklov och ännu nästa kommer en kompis från Ö-vik.

Oj oj oj, such a busy girl.

Nu har jag jobb att göra, för att sammanställa mina skapelser inför utvärdering. Painting techniques och Life drawing redan avklarade. Det lämnar Photo och Figurino. Ingen midtearm i coloring techniques. Niiiice.

Läxan i Life drawing är tre porträtt. Ett framifrån, ett profil och ett 3/4. Ditte kommer få sitta och glo på ingenting mycket denna veckan. ^-^

I Painting techniques ska jag välja en låt, artist eller album och sedan måla en valfri bild. Enda kriterien är att den ska vara större än de vi tidigare målat. Inga problem, eftersom mina förra var typ ett halvt A4.
Det ska bli så kul! Äntligen får man släppa lös den egna kreativiteten. ^-^

Ms.F. Out.

Inga kommentarer: