måndag 5 april 2010

Öland i bild.

Kaffe på maten, ute i solens sken.
Var på besök hemma hos Jeanette och hennes familj. Var jättemysigt. ^-^
Självklart var jag ju tvungen att återbesöka mitt träd. Gammla vänner, han och jag.
Dagen innan jag skulle åka tillbaka till Italien, så fick man säga hej då till Oskar, Mark och Greta. Vi åkte några stycken in till Kalmar och lunchade, innan det var dags att skiljas, för denna gången.

Onsdagkväll bar det av till Lee.
Vi lagade middag ihop. Pankakor och Ace Ventura. Traditioner måste hållas på. ^-^
Jag sov på hennes gudomliga soffa.
Det hela avslutades med Kaffe, kakor och choklad, inann det var dags för mig att ge mig av och påbörja min resa tillbaka igen.
Det hände betydligt mycket mer under min tid där. Men tråkigt nog så blev jag av med min kamera (vet INTE var den tog vägen), så mina bilder är begränsade.
Helgen bjöd på stor återvändning, från många håll. Musikteater och några till kom tillbaka till skolan för att hälsa på. Vi hade verkligen skitskoj och hela helgen blev en enda stor fest. Fem på fredag, halv åtta på lördag och sen vet jag inte med söndag... Men ett tag var man i alla fall uppe.
Helt otroligt roligt var det. Å så skönt att få träffa alla igen.
Så.. Nu är jag hemma i Florens igen, och har haft en tokrolig helg med grannen och hans flickvän. Träffat många nya människor och festat loss (än en gång). Imorgon börjar skolan igen. Ska bli kul. Vi får se vad som händer.
På återseende. ^-^

Inga kommentarer: