fredag 7 augusti 2009

Mysiga familjen

Efter mitt egna lilla halvdana, och inte så lyckade, firande dagen innan så la jag fram en förfrågan om att torsdageftermiddag/kväll skulle ägnas åt ett litet familjärt firande.

Frukost ute i solen som vanligt. Dock inte för mig. Jag begav mig av till tandläkaren jag och fick ÄNTLIGEN dra min visdomstand. Skönt...men ont.


Medans det fortfarande var sol ute så valde vi (jag, mamma och lillebror) att vi ville sitta ute ett tag. Så kvällen inleddes med ett parti UNO. Jag vann ^-^ 1 poäng till mig.




Sen gick vi vidare till nästa aktivitet. Kubb. ^-^


Syster och bror vs. mor och far. Barnen vann den omgången. Så, 2 poäng till mig, 1 till lillebror och 0 till respektive förälder.


Och sedan sist men inte minst. Kvällen huvudatraktion. Cluedo.

Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för den vinsten, den tillföll lillebror, så 2-2-0-0 blev slutresultatet. kvällen blev otroligt lyckad och jag somnade med ett stor leende på läpparna. ^-^





Inga kommentarer: