söndag 9 augusti 2009

Generellt avsked

Det blev avskedsfest i strandparken på fredagen.

Jag anlände så där lite lagomt sen (typ en halvtimme) och fann några bekanta ansikten på en av bänkarna. Och så inleddes kvällen.



Fler och fler stömmade till allt eftersom och vi förflyttade oss från bänken ner på gräset, så alla fick plats och för att det är mysigare så.









Det blev både skymning och kväll medans vi satt där, och jag blev fruktansvärt myggbiten. Men det var det värt. Hadde jätteskojsigt =).




Tillslut blev det dock för mycket för min myggfobi och jag var tvungen att fly, så, in på krogen bar det av i hiskelig tackt (ironsikt nog så hamnade jag på uteserveringen).

Men en otroligt trevlig kväll och jag känner att jag nu snart nästan kanske har firat min antagning fullt ut, kanske liite till.
Tog det ju lite lugnt, skulle vara på jobbet 10.00 förljande morgon. Sista passet, sen är jag arbetslös i ett par veckor nu innan avfärd.
JAG SKA TILL ITALIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pöss!!! ^-^ ^-^ ^-^

1 kommentar:

Anneli sa...

Härligt hörru du, jag har mitt sista pass idag sen drar jag till Övik igen en vecka, efter det blir det Kiruna :)
kram på dig!