söndag 14 december 2008

Jag är lite trött

Oj, oj, oj vad dålig jag har varit på att skriva.

Jag har verkligen inte haft någon tid över alls. Har inte varit hemma innan tre en enda kväll.

Fredags var det födelsedagsfest på Brage 5 för Karin i min klass. Höll igång till typ tre-halv fyra. Började vid typ halv sju, så man var duktigt sliten när man vaknade dagen efter.























Lördag var en lugn dag. Sov till typ ett och gick sedan tillbaka till Brage, hade glömt några grejer. Vi satt och surrade ett tag och bestämde sedan att vi skulle se på film lite senare. Jag gick hem och kröp ihop hos Lee, tills klockan sex.

Då tog jag filmen och gick tillbaka till Karin och dem. Vi såg klart filmen och sedan satte vi oss och gjorde masker. Karin hade fått ett maskgörarset av Sara i present. Vi satt i deras kök och klippte och klistra och skrattade gott åt hur otroligt onyktra alla hade varit på festen och diverse underliga uttalanden och uppträdanden.

Vid halv tolv-tolv var vi rätt så hungriga, men inte trötta, så vi bestämde att vi skulle käka (var och en hos sig) och sedan skulle Sara och Karin komma förbi hos mig (de hade fortfarande inte sett hur jag bor) och vi skulle bege oss till Annexet för att måla. Klockan var halv ett när vi kom iväg.

När vi kommer dit stöter vi på Johan, Kalle och en till som jag aldrig minns namnet på. De har varit i Annexet ett tag och tänkte gå till Johan och kolla på film och frågar om vi ska hänga på, det gör vi. Så vi sitter i 5:an och kollar på film fram tills klockan tre. Sen var det dags att gå hem och sova.

Inga kommentarer: