torsdag 11 juni 2009

små bitar av liv

GUD va dålig jag har varit på att skriva.

Ok, sist lämnade jag av er precis efter Luleå, detta var nu två helger sedan. Vad har hänt sedan dess..?

Jag har fått jobb bland annat. På samma ställe som förra året, personlig assistent, och det blir för resten av denna sommar. Jobbar midsommar. YES!! Ka-ching! ^-^

Jag har varit in på musikaffären i stan och fått hjälp att få igång min trumpet (om ni kom ihåg den sega tangenten), och lyckats sabba den igen (för att vara lite orättvis så ligger skulden MEST hos min pappa). Så nu måste jag gå tillbaka och be om hjälp igen.
Gör dock inte mig något, han som jobbar där, som hjälpte mig, är väldigt, vääldigt söt. ;)

Det har festats lite (fredag/lördag), jag har knallat runt lite på stan, fått skatteåterbäringen.. Har även kollat runt efter alternativ om det nu facktiskt blir så att jag inte kommer in, ska till studieplus imorgon innan jag far på jobbet... Ja, vad mer..?

JO! Jag har kommit igång med att fixa upp min lilla jobbhörna, så nu finns det facktiskt plats för mig att sätta upp en liten bas. Känns vääldigt bra.

Det var väll det stora hela, i korta, snabba drag. Jag lovar att jag ska bättra mig på att skriva, nu när mitt utströdda liv äntligen börjar bli lite mer hanterbart och energi och motivation återvänder.

Puss så länge.

Inga kommentarer: