måndag 20 juli 2009

Åt för lite, drack för mycket

Lördagen spenderades som en lördag ska. Vi sov största delen av dagen och när vi klev upp så tog vi det först lugnt ett tag. Sen gjorde vi oss i ordning och så var vi igång igen.

Det var bara hon och jag som drog en liten privat förfest på min altan. det var fint väder och vi satt ute och surrade och drack.


Lee tog sig en Irish Coffee.




Medans jag dansade runt i köket.



Vid tio drog vi in på krogen. Vi satt först ute, men efter ett tag dorg vi oss in istället.


Elin dök upp medans vi satt ute. Riktigt kul att få träffa henne igen, annars lyckas vi mest bara gå om varandra med ledighet/jobb.






Jag drack ALLDELES för mycket och stora delar av kvällen är ganska så suddiga (om inte helt borta).
Så här såg jag ut dagen efter. Flyttade mig inte på HELA dagen. Vid åtta lyckades jag tillslut röra lite på mig. Lee hade bokat bio biljetter till nya Harry Potter filmen. Kvart över nio skulle den börja.

På bio med Lee Österberg.


Klockan 00.00 var vi färdiga att åka hem. Sen gick vi och lade oss.






Inga kommentarer: