fredag 17 juli 2009

Krogrunda nr...?

Efter två lediga dagar, som mestadels spenderades på soffan framför tv:n, relativt uttråkad så anlände så den tredje och sista dagen på min ledighet. Och DÅ, självklart, blev det dukat upp för fest. Jag var där som ett skott (typ). Att jag började jobba 10.00 följande morgon gjorde mig inte så mycket.

Mycket trevliga och roliga människor. Det okuperade både vardagsrum...



...Och kök.






Efter ett par öl blev det så dags att göra stan. framnäs-baren blev 'the place to be' för kvällen.
Väl dä träffar jag på en gammal kompis och hennes lillasyster. Emma & Ida Nilsson. Emma och jag gick gymnasiet tillsammans.
Glada och lagom runda under fötterna.


Efter ett tag bestämdes det att vi skulle gå och kolla hur det såg ut på O'learys. Så vi begav oss. Emma fick skjuts en bit på vägen.



När vi väl kom fram så var det sån fruktansvärd kö, att vi dömde det icke värt att ställa sig (klockan var då ca:00.30), så vi gick tillbaka till Framnäs och intog en del av uteserveringen.


Emelie dök också upp någonstans mitt i alltihopa.

Klockan 02.? var jag hemma, klockan 04.30 somnade jag, klockan 08.30 klev jag upp och for på jobbet. Ännu en krogkväll i Ö-vik avklarad.








Inga kommentarer: