måndag 20 juli 2009

Umeå en snabb sväng

Måndag. Jag och Lee drog till Umeå.


Först gick vi en sväng på turistbyrån, Lee har någon slags vykortstävling på gång med någon från Öland. Hon hittade även ny kompis i en liten låda. Sälen Jesper, från Umeå.



Det kort hon köpte, ett riktigt vidrigt ett. Det var riktigt bajs i bubblan.





Sedan blev det Café besök. tre koppar kaffe till mig och en Latte till Lee. Min kopp var så himla liten så jag fick springa och ta påtår hela tiden.





Sedan skulle Lee träffa en kompis som hon träffat på internet för ett par år sedan och det var dags för mig att åka hem. Vi följdes åt tills det att våra vägar skiljdes åt och då sa vi hej då för den här gången och gick åt varsitt håll.
Nu har jag varit hemma i ca: 1-1,5 timme och jag har tråkigt. Jobbar imorgon, Jour.





Inga kommentarer: