lördag 18 juli 2009

Släkt varde här

Största delen av onsdagen spenderades i köket. En del av släkten skulle komma på middag. Det var mina mostrar med respektive och min mormor som kom på besök.


min mormor.





Det dukades fram mat i stora mängder.



Vi satt på altanen och njöt av det fina vädret och den goda maten.










Vi fick oss en liten dust av duggregn, men moster Katrin var redo, hon hade sitt paraply med sig.


Som hon delade med sig av till de behövande.


Lite senare på kvällen for jag och grattade Lena som fyllde år, var bara där en snabb sväng och åkte sedan hem igen. Efter att ha varit hemma ett tag ringde Björn och undrade om jag kände för att sitta och glo på film. Så jag åkte dit och vi kollade på ett par filmer, tills dess att jag var tvungen att åka hem igen, för att sova. Jag jobbade dagen efter.








Inga kommentarer: