tisdag 11 maj 2010

Det var ju skönt

Att det löste sig så. Nu är flytten permanent satt till på lördag. DÅ är det dags.

Idag är en seg dag, har inte direkt gjort några större kraftanstängningar. Fixat med inför min sista Final imorgon, fotokursen. Vet inte hur det kommer att gå, men hoppas, som vanligt på det bästa. Ett litet bildspel på ca 15 bilder är allt vad hon begär. Det var ju inte så svårt. Mest bara tråkigt faktiskt.

Har regnat till och från hela dagen, så jag sitter framför datorn och, gång på gång räknar dagarna tills det att jag får åka hem.

Fredag ska bli kul däremot. Last man standing party i den lägenheten jag ska flytta till. Ser fram emot det. Lite drygt bara att gåhem därifrån, bara för att skeppas iväg dit igen (bakis) dagen efter, men men, det är väll såna smällar man får ta, antar jag.

Veckan kommer väll, förutom imorgon då, bara bestå i utstäd härifrån. Jag är redan ihop-packad. Kom ihåg paniken förra året, så denna gången började jag i tid. Nöjd! ^-^ Det enda jag har kvar att slänga ihop är väll maten jag ska ha med mig till andra lägenheten, men den behövs ju inte tas än.

Hinkar kaffe och ser på House. Ditte är inte hemma, så jag fördriver tiden för mig själv. En dusch och sen blir det nog en tupplur för mig. Inga krafter kvar...

12 dagar...

Inga kommentarer: