fredag 14 maj 2010

Singelsiffran är kommen!!

Då var det strax dags. Bestämde mig för att ta mitt pick och pack md mig när jag ska iväg ikväll, och flytta in på en gång. Så får man sova imorgon och slipper brottas med allt då.

Klockan sju ska festen börja, men jag blir kvar här hemma så länge Ditte behöver mig, för att dra mitt stå till stacken (eller dra BORT det kanske det ska vara).

Just nu sitter jag och ska käka, sen blir det en sväng för att inhandla alkoholen för ikväll och sedan en dusch och piff, inför kvällen.

Sen är beger jag mig iväg. Hoppas det inte blir allt för sent bara, men Ditte verkar väldigt målmedveten, och eftersom jag redan är utstädad, ska hon bara ta vad hon vill ha, sen slängs resten. Ska väll inte ta allt för lång tid, tyck man. ^- ^

Då var det bara 9 kvar...

Inga kommentarer: