måndag 24 maj 2010

home sweet home

She's baaaack!

Tillbaka hemma nu. Resan gick snabbt och innan jag visste ordet av så fick jag äntligen hålla om min mamma igen. Lycklig. ^-^

Första helgen avslutad, med väldigt goda resultat. Fredagskvällen bjöds på Pizza, öl och film med familjen, i mitt hem kära hem. Å äääääntligen fick jag mig min efterlängtade bastu. SÅ skönt.

Lördag var stadsvandring med familjen å sen lite häng hos Cesar innan det bar tillbaka mot Domsjö. Där bjöds det på grillat, öl och mys.

Hade lite tråkigt, men fick sedan tag på Emelie och vi fick reda på att det tydligen var kulturnatt uppe i Umeå. Vi var uttråkade å bestämde oss för att försöka få tag pengar och en bil och sen bara dra.

Så, sagt och gjort. Två timmar senare var vi på väg. Jag, Emelie och Cilla. Blev en väldigt lyckad resa och jag hade väldigt roligt.

Sen, söndag var en bakisdag mest bara. bastu, god mat och tv-spel med min mamma. Nu är livet som det ska vara. Familj, öl, vänner å en massa god mat. Har ätit mer dessa fyra dagar än vad jag gjorde på en vecka där nere. Nööööööjd tjej! ^-^

Så kom då måndag, i vanlig ordning, och detta är då startskottet för påbörjande av administrering av livet. Har ju en del planer som ska sättas i rullning. So far so good, än så länge i alla fall.

Nu är det dags för tankning (kaffe) och sedan ska mitt rum ställas i ordning. Allt jag skickat hem ska sorteras, alla kläder ska gås igenom, vad passar och vad gör det inte o.s.v.....

Så gött att vara hemma igen. ^-^

Inga kommentarer: