lördag 25 oktober 2008

En lördag att minnas...

Dagen började med tvätt, städning och omorganisation inför Ö-viksresan. Sen vid två dök Pym upp och vi drack lite kaffe, åt mackor och surrade. Vid halv tre-tre kom även Olle. Han hade varit i Färjestaden och köpt lite vin.

Jag, han och Pym delade sålunda på två flaskor rödvin medans vi kollade på Forrest Gump. Sen drog de hem och vid tio kom Lee hem. Hon, jag och Oskar satt och surrade en stund, sen gick han. Jag och Lee var ensamma ett tag, sen ringde hon Kosta och satt och drack öl och bara umgicks lite grann.

Jag och Kosta gav Lee en helkroppsmassage och nu sitter jag här och äter mitt första riktiga mål mat (microlasagne) för dagen, skriver och lyssnar på Go your own way med Fleetwood Mac.

Imorgon kommer nog både Pym, Olle och Oskar förbi igen innan vi åker (vid typ fem går tåget från Kalmar). Vi är hemma i Ö-vik ca: 08:00 på morgonen.

Ser fram emot den här veckan som fan. Saknar alla bara mer och mer ju närmre jag kommer att faktiskt åka. Jättekram till alla där hemma. Snart är jag där.

Inga kommentarer: