lördag 11 oktober 2008

Moviezone

'Hey now, hey now. This is what dreams are made of..!'
Lee och jag hade en Ubermysig kväll. A cinderella story, Mitt liv som popstjärna, Highschool musical, Kate och Leopold, öl och Dooleys. Jag kunde inte må bättre om jag jobbade hårt på det.

Vi hade gått fram och tillbaks till ÖB när jag blir tillsagd att lägga mig ner en stund så skulle hon fixa maten (till saken hör att jag var jättehungrig redan innan vi gick och det serverades sallad till middag. Jag menar...sallad!? Come on people!! Jag måste få RIKTIG mat!!) detta var vid ca: 17:00-tiden.

Ligger ett tag på soffan. Vaknar av att Lee puffar till mig på benet. Maten är klar och klockan är ca: 19:00. Jag sov hela tiden.

Vi käkar och ger oss sedan in på den första filmen (och även den första ölen).

Satt från 19:00 till ca: 03:30 och tittade på film (skrålade som bara onyktra människor kan till 'popstjärna' och 'Highschool') och drack öl och Dooleys. Har varit helmysigt. :)

Inga kommentarer: