fredag 16 oktober 2009

Kan jag inte bara få gå och sova...

...Så det blir imorgon nån gång!!

Kostymhistoria, föreläsning på både engelska och italienska och uppvisande av förra veckas läxa.

Skrev ut mina tågbiljetter och fick en karta över Florens och utpekat för mig (jag kommer inte till centralstationen när jag kommer tillbaka) var stationen som jag hamnar på ligger, i förhållande till vart jag bor.

Hem hem hem....

Ditte går ju längre, så när jag kom hem satte jag igång och städade, och sedan satt jag på skype medans jag började förbereda för middagen.

Ditte kom hem, glad i hågen denna gång (det har hon INTE varit förr, efter denna lektion). Hon hadde pratat med sin lärare och fått arrangera om lite i hur hon skulle utveckla sina studier, för nu går de bara igenom sånt hon redan gjort.

Middag, Ditte på skype, medans jag packar för resan. Projekt Runway (yup, jag är fast) sen kortspel medans vi väntar på att nästa avsnitt ska ladda.

Imorgon åker jag!!!!!
11.37 går tåget och 14.17 är jag framme, då ska jag bara lokalisera de små liven.
FAN VA KUL DET HÄR SKA BLI!!!!!

Äntligen något att bli exalterad för igen. ^-^

Nu blir det mer Runway, sen ska jag sova.

Inga kommentarer: