tisdag 24 februari 2009

Gränser

Då var det ny vecka. Det var meningen att vi skulle ha foto den här veckan, men hon som skulle ha hand om oss gick och blev sjuk.

Istället kallade de in någon annan, vilket också innebär att den planerade fotoveckan inte blir av. Detta ersätts av en slags temavecka, där vi har fått en uppgift av vår lärare. Vi ska skapa, den biten är klar. Sen exakt vad det kommer att bli återstår att se.

Under måndagen, introduserades vi. Gästläraren visade upp lite av vad han höll på med och berättade lite om sig själv.

Tisdag inleddes med att vi fick oss en liten uppgift, vi skulle leta fram ett verk som vi gillar och sedan skulle vi berätta varför vi valt just den/det. Detta höll på till strax innan lunch.

Pigga och glada över att återvända efter lovet, det var vi vill jag lova. ^-^



Efter lunch var det dags att jobba. Vi fick temat: Gränser. Jag vet inte riktigt vad det kommer att bli, men det bygger sig nog. Har lite små idéer, får ser hur det går.
Det blir bara ett kort ett idag. Är såå trött. Ska bli så skönt att krypa ner i min säng, har tvättat idag. Rena och fräscha lakan . Mys, mys, mys. ^-^ Lee kommer hem ikväll(natt). Har saknat henne.
Jag har även sökt sommarjobb idag. Anmält mig på Nordjobb. Så jag kommer kanske inte hem ens till sommaren. Om allt går som det ska och jag får något som kan ha mig den tid jag begär (önskar) kommer jag att fara antingen till Norge eller Danmark direkt härifrån Öland och sedan direkt tillbaka när skolan börjar igen. Aja, den som lever får se.
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på film och vänta på Lee.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter ju kul även om jag helst hade haft dig här hemma hela sommaren.
Kram

Mamma