söndag 1 februari 2009

Helgredovisning

Det har varit en HELT underbar helg. Är bara söndag morgon än så länge, men det förtäljer inte historien. På fredag var det fest i 5:an, jag hängde lite i Annexet först, med Kalle, Eddie, John, Jonas och Kalles bror Erik.



Vid halv åtta gick vi till 5:an. Det var Balkan fest.



Oskar och hans nya hår. Den där peruken har vandrat några varv nu, tror jag.













Några av pojkarna kände för att leka manliga en bit in på kvällen. Nils mot Kalles bror.







Vinnare: Erik.



Här (tror jag) smiter Pym och Greta iväg in i en korridor och brottas även dem. Tog några bilder men de fick jag inte lägga upp. Sen var det jag mot Greta. Fan va slut vi blev. Men kul var det. Vi hade blåmärken fulla knäna och armbågarna dagen efter och jag lyckades även, på något djävla vänster, få ett blåmärke I handen. Hur jag lyckades, det har jag ingen aning om.






Mot slutet var det jag, Fredrika, Sara och Johan kvar.




Klockan tre gick jag hem.


Lördag.

Vaknade, ja... Det vet jag inte, men jag blev kvar i sängen ett bra tag. Gick bara och hämtade min dator, sen låg jag i sängen och tittade på film hela morgonen. Sen ringde Lee, då gick jag ner. Vi drack kaffe och kollade på film inne hos henne.

Efter det for vi och handlade på Almérs. Vi köpte lite mat och jag köpte även lite annat, bland annat hårfärg. Jag började bli väldigt blek.

Vid sju kom Pym, Sara, Greta och Lisa till mig och Lee och så åkte vi in till Kalmar. Vi skulle gå på bio och se Mammut. Vi var ett helt gäng faktiskt, men några hade åkt före, vi skulle träffas när vi kom fram.

Alla samlades på CaféCorner. Det var jag, Greta, Lisa, Pym, Lee, Sara, Anna, Oskar, Simon, Nils, Eddie, Johan och Sofia (hoppas jag inte glömde någon). Filmen började 20.45, så vi hade en lite stund på oss och Jag, Sara, Pym och Greta passade på att äta, när vi ändå satt där.

Vi gick till biostaden och lokaliserade våra platser. Filmen var ca: 2 timmar lång, men väldigt bra. Lite klyschig ibland, men lätt värd att se.

Efteråt ville folk gå och ta en öl, men vi hittade ingenstans där alla kunde komma in, så vi bestämde oss för att träffas hemma hos någon istället. Sofia skulle stanna i stan och sova hos en kompis, men resten av oss begav oss hemåt. Jag, Greta, Sara, Lisa, Pym och Lee (gud, vad jag skrivit det många gånger nu ^_^) hängde hemma hos mig ett tag tills vi kände för att dra till 5:an. Det hade blivit bestämt att vi skulle ses där allihopa.

Vi (jag) satt där tills ungefär tre, tror jag, sen kändes det verkligen som om det var dags att summera dagen och avsluta den. Så jag gick hem, somnade rätt snabbt och sov väldigt gott.

Allt som allt. En UNDERBAR helg. Det gör inte ens något att det är städdagen idag, jag tar allt med ett leende. ^-^

1 kommentar:

Anonym sa...

Din lilla Fjällymmel!
Hörde rykten om bilder på dej när du brottades.. var är dom? ;)
Puss