fredag 30 januari 2009

All comes to end

Då var detta avslutat. Två veckor med textiltryck har tillslut nått sitt utgångsdatum, lite tråkigt, kändes som jag verkligen kom igång där i slutet. Aja, alla saker finns kvar, så man kan ju alltid fortsätta om man vill.

Idag är det fredag, så då slutar vi tolv. Innan vi skulle sluta tog vi en rundgång och gick igenom allt vad som pågått under veckan. Vi började på nedre delen av stora ateljén.



Nina på kökshanddukar.


Lite olika som hängde på tork.






Sedan förflyttade vi oss upp ett steg. Fortfarande stora ateljén.





Pym till höger.


Massih. Vet inte varför bilderna ibland ställer sig så där. När man kollar på dem står de åt rätt håll.


Johanna.


Olika.



Pym.


Massih.


Massih (igen).


In i mellanrummet, där jag, Karin, Sara, John, Sanna och Janette hade hållit till.



John.


John och Karin. Karin är den blå och den rutiga.


John (överst) och Karin.





Sannas vägg (förutom den längst till vänster, Janette och den längst till höger, Johanna).


Janette trycket på några t-shirts. Det är hennes son på bilden och det står 'Schnlzr, yeah?'. Det är deras efternamn.

Jag hade inte satt upp något (var inte klar).

Efter lunch for jag, Greta, Pym, Sara, Lisa och Oskar till Färjestaden för att handla (bakistugg för mig). Kom tillbaka lagom till fikat, vi fick paj till kaffet idag ^-^.
Sen var det dags att vara lite huslig, jag hade bokat tvätt-tid, så det var bara att pallra sig hem och samla ihop mina kläder och gå iväg med dem till stugan.

Jag kan ju även informera om att idag är min tredje helt nikotinfria dag. Rökte min sista cigg i tisdags vid lunchtid. Sedan dess... Ingenting, och det känns väldigt bra faktiskt.

Jag vill dock fortsätta feströka, däremot vet jag ju inte om jag kan, utan att fastna igen, så jag ska prova ikväll och se hur det går. Kan jag inte låta bli efter en fest får jag helt enkelt sluta helt. Men jag ska prova i alla fall. Önska mig lycka till ^-^.

Inga kommentarer: