lördag 3 januari 2009

Nyårsafton

Nyårsafton är här. Solen sken in genom mitt fönster när jag vaknade och jag gick ut och bara njöt an stund av färgspelet. Jag tycker om gryningar, finns inget bättre sätt att starta sin dag på.



Själva dagen var ganska lugn, hade inga planer alls och tog kontakt med både den ena och andra för att hitta något att göra. När klockan började närma sig fem-halv sex skulle min familj till min mormor, så jag bestämmde mig för att följa med dem och sedan ta det som det kom (om det kom).

När vi kom till min mormor samlades vi i hennes vardagsrum.


Även två av mina mostrar , Katrin och Margot (med respektive) var där. Vi skålade lite och åt lite smått och gott innan maten.




Jag blev kvar hos mormor till strax efter sju. Jag hade fått tag i Cesar och skulle fara dit på fest. Min pappa skjutsade. Tyvärr missade jag 'Grevinnan och betjänten' men, aja, det kommer igen.

Det var riktigt trevligt på festen. Massa gamla vänner ^_^.











Vid tolvslaget drog sig alla utomhus. Skrek och skrattade och tittade på fyrverkerier. Några av pojkarna blev lite stinna och började brottas i snön. ^_^

Gott nytt år!












Ungefär vid halv två var det dags att avsluta och åka hem.

Inga kommentarer: