måndag 12 januari 2009

Massproduktion

Oj oj oj. Vilken dag detta har varit. Har verkligen ritat non stop idag. Har gjort 8 nya bilder och färdigställt två som jag inte var klar med.

En enda paus från ritandet har jag tagit. Jag och Sara for till Färjestaden för att hämta vatten till hennes projekt. En tripp på sammanlagt en halvtimme. Annars har jag suttit planterad på min soffa i Annexet.

Är väldigt nöjd med dagen skörd och jag är inte färdig än. Sitter hemma nu och fortsätter att nöta på.

Vi ska ha utställning Fredag-Lördag och den kommer inte att begränsas till skolan, som jag förstod det.

En av bilderna från min bok kommer användas för affischen som ska annonsera hela spektaklet. Jag har avbildat min klass och när Sofia föreslog den så tyckte alla att det var en bra idé.


Nu har jag dock en fruktansvärd prestationsångest. Jag kan inte sitta på annonseringen och sedan dyka upp med ett ofullständigt projekt. Så nu driver jag mig själv till vansinne av stressen.

Inga kommentarer: