söndag 4 januari 2009

För övrigt

Vad har jag annars gjort..?

Ja, inte särskilt mycket egentligen. Jag har varit och gått runt på stan med min familj, köpt mig ett par nya skor. Guldjoggisar, 100 kr, skokanonen ^_^. Vi var även och åt middag på restaurang Il padrino.



Min mamma fick ett pussel av mig i julklapp. Det har vi byggt, var himla kul. Länge sedan man gjorde det senast. 500 bitar.


Utöver det så har jag mest varit hemma. Lyckades dra på mig en liten sjukdom under tidens gång här, så jag har varvat uppsvullen hals med en hemsk frossa.

Mår betydligt bättre nu, men det gör fortfarande lite ont när jag sväljer. Svullnaden har gått ner betydligt, så jag kommer nog vara fit for fight närsomhelst igen.

Har sett en obscen mängd film under tiden jag spenderat på soffan i mina föräldrars vardagsrum. En hel del spelande har vi även lyckats passa in. Uncharted: Drakes fortune, Paradise och Tomb Raider: Underworld är nu avklarade, så jag är definitivt nöjd med denna tidens prestationer.

Snart är det dags att återvända till ön och somvanligt är det mycket vemod involverat i alla sorts avsked. Men det ska nog gå vägen även denna gång.

Vi ses hemma.

Inga kommentarer: