fredag 23 januari 2009

Äntligen tryck

Första textilveckan har verkligen inte varit vad jag förväntade mig... Fram tills idag. Äntligen fick jag möjlighet att trycka, som jag hade velat hela tiden, och äntligen känns det som man är tillbaka i gängorna. Möttes av stora leenden när jag, för första gången på evigheter känns det som, faktiskt studsar in i Annexet på morgon.

Kreativ, sprallig och kaffekrävande är väll det sätt jag kommer att ihågkommen efter den här tiden, när allt är över och just så kände jag mig idag. Har haft en underbar dag och jobbat för fullt utan att känna det som ett måste. Fantastiskt ^_^.



Jag köpte ju ett örngott att trycka på när jag var i Kalmar för några dagar sedan. Det har jag spenderat dagen med och tryckt på. Det blev riktigt bra, enligt mig i alla fall.

Framsidan.


Baksidan. Vet inte varför bilden blev sådär, den är på rätt håll överallt annars, men just här står den på högkant. Det står Joy, Fate, Pride, Love, Passion, Pain, Heart, Dreams, Soul, Faith, Hope och Ambission.


Karin och div. kreationer från den gångna veckan.



Gick hem efter skolan för att hitta en kudde som passade till fodralet. Det slutliga resultatet.



Tacos till middag, yum yum. Idag (ikväll) är det kulturcafé och sedan fest i övre ateljén i Annexet. Ska bli skitkul.

Inga kommentarer: