söndag 18 januari 2009

Ett urval

Skulle vilja lägga upp alla mina bilder här, men det känns vääldigt omständigt så jag har bara helt enkelt tagit ut några personliga favoriter.

Simpelt kan bli väldigt snyggt har jag lärt mig under den här tiden.




Jag avbildade några av mina nära. Här har vi Lee.


Jag kom på att jag tycker det är väldigt kul att göra kort, svart hår, så det blev några bilder på mig själv. Förutom klassbilden är nog den här min favorit.


Blev otroligt nöjd med månen och skuggorna på den här.


Den här bilden var en beställning av Sara och Nina i min klass.


Att rita månen har även det blivit en personlig favorit.


Jag hade precis titta på Hitta Nemo när jag gjorde den här.


Som sagt, simpelt. Stilrent.


Den här bilden var egentligen en del av min massproduktionsnoja i början, men sedan engagerade jag mig mer och tillslut blev jag riktigt stolt över den.


Ännu fler avbildningar. Karin (överst), Sara(vänster) och Nina(höger) i min klass.


Gissa vem? :P Det var fler folk på utställningen som kände igen honom än Lee och de andra.


Simpelt.


Det här faktiskt inte min bild egentligen. Förra gången Björn var här, satt han och dikterade vad och hur jag skulle rita. Så detta är hans bild.


Det var ett litet utdrag av vad jag gjort på den senaste tiden. Vad tycks?

1 kommentar:

Anonym sa...

Sista bilden var snygg men resten var inte mycke att hänga i granen.