söndag 18 januari 2009

Tecknen

Alla bilder i min bok skulle vara original och så unika som möjligt som det går med begränsade medel. Jag hade bara med en serie och den är jag väldigt stolt över.
Unika bilder men ändå sammanhängande, och sen är det alltid kul om man lyckas få in något i sitt verk som engagerar de som betraktar.

Stjärntecknen fick folk att börja flippa fram och tillbaka för att lokalisera sitt eget.

Fiskarna.


Väduren.


Vågen.


Vattumannen.


Tvillingarna.


Stenbocken.


Skytten.


Skorpionen.


Oxen.


Lejonet.


Kräftan.


Jungfrun.

1 kommentar:

Zigwardo sa...

Hej! Jag har länge varit ute efter en tatuering på fiskarnas stjärntecken och nu satt jag och tittade efter bilder på nätet och snubblade över din bild på fiskarna och föll för den direkt. Har länge haft en ide med två tecken i ett. Så nu undrar jag om jag kan få använda den men med en liten modifiering och jag undrar om du kan göra den åt mig. Lotta