söndag 15 mars 2009

Lördag vare kommen

Då var det äntligen dags. Det var lördag. Som jag hade sett fram emot den här dagen. Vid halv tre kom Johanna och Sara hem till mig för att hämta den utrustning som skulle stå för musiken.

Sedan bar det sig för mig och Lee att fara iväg och handla, vi hade ingen mat hemma. Vi kom hem, lagade mat, åt och sedan var det bara att börja göra sig i ordning. Klockan sju skulle vi infinna oss på Brage.

När vi kom dit hade de fixat så fint. Anna hade till och med bakat.


Anna, Klara och Sara.


Musiken.


Johanna, Nina, Karin och Sofia anlände och hade faktiskt med sig presenter till oss som fyllde år.

Sara fick ett myggnät och en matta.


Jag fick såpbubblor och ett par trosor, där det står 'Try me' och 'Princess all day'.



Så söta.


Anna fick tjocksockar och frön.



Vi fick även ett mobilsmycke var. Ett litet får och ett hjärta. Också de jättesöta.


Gemensamt fick vi ett litet dryckesspel.




Vi inhyste golvet och satt och drack och surrade och åt gott av allt snacks som fanns.


Sedan kom det mer folk och vi fick en pinjata, i form av en gris.


Det syns varifrån de fått inspirationen. ^_^


Sen kom det ännu mer folk.





Efter ett tag blev det dags att mosa pinjatan.


Anna fick börja.



Sen var det min tur, och jag knäckte den jäveln med en vinflaska. Kul som fan!




Godis över hela golvet.


Sedan bjöds det upp till dans.




Hela huset var befolkat. Nedre våningen var för dans och övre var för att umgås.






Jag vet inte vilken tid jag gick hem, men det var nog en bit efter tre. Var väl värt denna vecka av längtan och förberedelser.

Tack alla som gjorde min kväll lyckad. Jag älskar er! ^-^

Inga kommentarer: