torsdag 12 mars 2009

Myspys i Gula Villan

Idag har varit en väldigt bra dag. Fick in lite jobb på morgonen, men i och med att solen inte ville vara med och leka idag, så blev det tillslut alldeles för kallt för att jag skulle kunna sitta kvar, där uppe i mitt torn. Gick hem för att dra på mig lite mer kläder, men fastnade framför datorn fram tills lunch.

Medans vi satt och åt kom jag och Lee fram till att vi skulle åka in till Kalmar för en liten shoppingtur. Jag har fått mig min festfeber nu, de som var med på nyår för ett par år sedan vet hur jag kan bli :P . De senaste helgerna har jag tagit det lugnt och inte gjort så mycket (inget festande). Nu lägger jag allt krut på födelsedagsfesten till helgen.

Jag har verkligen gått och skämt bort mig själv inför den stundande dagen. Klockan sju på Brage 7 går det av stapeln. Jag har skaffat mig lite nya kläder, unnat mig både gott att dricka och rulltobak (det var såå länge sedan nu) och jag har även varit och solat och nu väntar jag bara otåligt på att det ska bli Lördag. Inte för att Fredagen inte kommer att bli trevlig den också.

Jag och Lee var hemma lagom till middagen och efteråt gick vi hem och skulle kolla på film. Lee har också unnat sig, hon har köpt fler filmer ^_^.

Det blev fler än jag väntat mig. Jag, Lee, Sara, Karin, Johanna och Ida var det som samlades inne hos Lee. Save The Last Dance blev vald till kvällens underhållning. Efter filmen gick Ida hem, men de andra blev kvar ett tag.

Vi gick och satte oss i köket och käkade glass med rån och drack te. Så sjukt mysigt och vi hade så trevligt. Bara satt och surrade.




Glass med rånsmulor. Såg inte så himla aptitretande ut, men nog var det gott alltid.


Skål och tack söttjejer för en underbart mysig kväll. ^-^

3 kommentarer:

The den sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
The den sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
The den sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.