tisdag 10 mars 2009

Rundvandring

Hallå hallå från en kylig vindsvåning.

Här bor jag för tillfället. Eller ja, i alla fall under skoldagarna. Tänkte bara visa er runt lite i min nya 'crib'.

När man öppnar dörren är detta det första man möts av.


Det är brant och de sista stegen längst ner känns som de håller på att gå sönder varje gång man kliver på dem, och räcket är löst så det finns egentligen inget att hålla i sig i.


Det finns lite allt möjligt roligt att upptäcka i de skrymslen som för tillfället tillhör mig.


Detta är "mitt" rum.


Har lyckats skrapa ihop mig en mysig liten hörna, där jag sitter och jobbar. Havet av vad som ser ut som snö är i själva verket isolering (ifall någon undrade).


Både stolen och kudden fann jag när jag snokade omkring där uppe. Staffliet är från stora ateljén.
Det som sticker fram på sidan är min nya rumskamrat.


Här har vi honom, han har fått uppdraget att vakta min spelare när jag inte är där (det är den som står vid hans fötter).


Min teckningsuppgift? Jo, det går bara bra.

Detta är vad som är känt som verkligheten.


Min version. Har äntligen blivit klar med att skissa upp allt, nu ska jag få börja leka med skuggorna och så. Wihii!! ^-^

Inga kommentarer: