måndag 18 maj 2009

Lilly Och Vi. Bara fyra dagar kvar nu...

Fredag-Lördag var det festival på skolan. Jag låter bilderna mer eller mindre tala för sig själva. Ingen direkt ordning, bara lite från det hela.



Bad Sneakers.


Dj Ludde.


Cleaner.



BOA.




Ambitious Yard.



Sandra-Sofie Karlsson.


Träningsvärk (med risk för huvudvärk).







Andra dagen gick jag inkognito.


Härr Gårman.


Det var fruktansvärt kul. Andra dagen gav vi inte upp förän solen började kika fram igen. Är det sista helgen så är det.



Har jobbat under veckan och i dagsläget ser mitt träd ut på detta sätt.



Och högen med bilder bara växer (jag har även mer hemma). Alla dessa ska då upp i trädet på onsdag.

Kommer att försöka spänna upp och fästa en del bilder på de trådar som inte är inflätade i trädet och bara ska dras ut från det, imorgon. Om det tillåts alltså, imorgon är storstädningsdag på skolan. Nu ska vi rensas ut.


Har kommit igång med att packa ihop mitt rum, det är nog en av de mer sorglig syner jag sett på länge.






Det enda jag tar med mig. Mina resväskor, packade till bredden. Resten magasineras på skolan tills det att jag återvänder.

Bokade biljetten tillbaka till Ö-vik idag, klockan 13:30 på fredag så tackar jag för mig och hoppar på bussen till Kalmar och därifrån blir det tåg tillbaka till födelseorten.

Pratade med min mamma medans jag bokade resa och jag kan ju bara säga att, nu är bölfesten igång på allvar, jag var HELT dyblöt i ansiktet.

Inga kommentarer: