tisdag 12 maj 2009

Packa och stuva

Förutom fortsatt jobb, så innehöll denna dag lite olika småsaker. Vi var bland annat runt och kollade hur och vart vår slututställning ska sättas upp.

Förutom Annexet så finns det två tält tillgängliga, vi gick och kollade hur de såg ut i början på dagen.

Sedan gick vi även runt i själva Annexet och kollade vilka som behövde vad för ytor, det är väldigt mycket väggyta som kommer att behövas. Vi kommer måsta bygga upp nya väggar för att alla ska få plats.



Jag tog en liten paus i mitt trädsnörande, när jag såg att det var något på gång utanför mitt hus. Eddie och Mimmi höll på att sätta upp gungor i trädet.






Johanna hade översvämning i sin ateljé.


Efter eftermiddagsfikat hoppade jag på bussen till färjestaden. Skulle på DHL service center för att kolla upp vad det skulle kunna kosta skicka hem mina saker, samt att jag for förbi hos Lee och fick några flyttlådor av henne. Måste ju ha något att packa allt skräp i.

Var hemma igen lagom till middagen och då var jag verkligen JÄTTE trött. SÅ jag gick hem och tog det lugnt en stund, fram till strax innan åtta. Då skulle Nils och Sebastian ha visning i Strömstedtssalen, de berättade om tiden de spenderade på västbaken och visade det de hade filmat.


Efteråt hade jag kommit överens med Johanna om att vara med och ta ännu en av de bilder hon ska ha i sitt projekt. Denna gång behövdes då bara min hand, så det var inte så mycket att skrika om. Jag och Kalle skulle vara modellerna för detta. Så vi begav oss av hem till mig.

Det blev jättefina bilder, det ska bli så kul att se när allt är monterat och klart.

Inga kommentarer: