fredag 29 maj 2009

Saknar er fortfarande...

Ja, då var det fredag. Idag åker jag och familjen till Luleå.

Det har inte hänt så mycket här uppe. Vi har mest fixat för resan, och jag har varit anstälningsinterjuv. Kommer kanske att få jobb inom hemtjänsten.

Greta och jag pratade lite på telefon i förrgår, och GUD vad jag saknar alla. Dagen jag skulle fara sattes det upp en lista ovanför matsalen där folk som ville hålla kontakten fick skriva ner namn/nummer/e-post.

Jag tog bild på den innan jag for, men när jag kom hem och skulle kolla så var bilden alldeles suddig. Fan vad jag deppade då. Hörde att John skulle skicka den via mail, men än så lämge har inget dykt upp, hoppas han gör det snart. Visst har man många på facebook, men det är många som saknas och jag vill inte förlora dem. KOM IGEN NU JOHN!!

Har träffat några av mina gamla vänner, det var kul, men det känns fortfarande skumt att vara tillbaka. Jag håller ut det bästa jag kan men det är inte så lätt alla gånger. Vi var på krogen i lördags ochm jag vet inte om det bara var för att jag hade druckit för mycket, men jag tyckte mig se ölandsfolk lite överallt. det dämpde verkligen mitt humör.

Jag hoppas på att få jobb i alla fall största delen av sommaren och få ihop pengar att kunna resa och träffa alla (ja, ALLA kanske är lite överdrivet, men många i alla fall).

Vet att jag tänker på och saknar er allihopa. Glöm mig inte, håll kontakten.

Vet inte om jag kommer kunna skriva något under helgen, annars hörs vi när jag kommer hem igen.

Hej så länge. Puss.

1 kommentar:

Lisa sa...

håll ut, håll ut