måndag 27 april 2009

Då var vi igång igen (jag försöker i alla fall)

Då var det måndag och skolan är åter aktuell. Vaknade i tid för att hinna till frukosten, var dock inte särskilt hungrig och drack därför bara en kopp kaffe.

Vi samlades i Annexet, lite tunt med folk, alla har inte kommit tillbaka än. Sex st + Kristina. Vi pratade lite om resan, men bestämde att vänta med att gå igenom den helt tills vi var fler. Sen var det dags för forum.

Efteråt, tillbaka till Annexet där vi mer eller mindre bara skulle berätta var vi skulle vara och arbeta, sen var det bara att sätta igång. Jag har funderat lite, det var väll det mesta jag lyckades prestera idag, och jag vet inte om jag är så hype på mitt projekt längre. Ska nog byta riktning lite. Det är dock fortfarande en bra idé, rent generellt, behöver bara finputsas lite.

Annars har det inte hänt så mycket, de flesta var rätt så sega. Men nog har det varit skönt väder alltid. Det var vår när jag lämnade ön, nu är det fan nästa intill sommar. Blommor och blad överallt. Hela skolan blommar, inte bara enstaka tuffsar här och där längre.

Kvällen spenderades i Strömstedts-salen, på en föreläsning. Var klar vid nio, då gick jag jag hem och kollade på film med Lee, och nu är det dags att sova.

Inga kommentarer: