torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag

Vaknade av att det var livat på nedervåningen. Först trodde jag att det hade hänt något, så jag skyndade mig ner. Ingen fara på taket det var bara två mäklare som var och hälsade på, huset ska visas under eller efter lovet. Umgicks lite med Lee. Kaffe och film, american pie 2.

Jag följde sedan henne till bussen och sa hej då. Hon skulle resa hem över sin födelsedag. Gick hem och började spela på min trumpet sedan såg jag Sudden och Becka utanför Annexet, så jag gick dit en stund och surrade. Vi bestämde att vi skulle gå och köpa öl. gick hem och spelade vidare medans jag väntade på att de skulle komma förbi.

Lyckades spela when the saints go marching in, rätt rent. Var så kul att spela igen, låg och skrattade för mig själv och bara mådde bra. Fingrarna kommer fortfarande ihåg hur de ska flytta sig. Fick dock väldigt mycket kramp i käften efter ett tag. Sen kom Becka.

Hon och jag promenerade till Färjestaden. Skön promenad. Vi gick på systemet och en sväng på ICA, sedan satte vi oss på busshållplatsen och väntade, hade väldigt trevligt.

När vi kom hem gick vi hem till de våra och skulle käka, sedan skulle de dyka upp hemma hos mig.

Vi uppehöll oss ute på verandan och surrade, drack och dansade.









När solen hade varit borta ett tag blev det lite kallt. Då bjöds det på filtar laget runt.


När det blev FÖR kallt, bestämde vi oss för att dra vidare. Vi hamnade i A:huset, och där fortsatte det.




Vet inte när jag gick hem. Men trött som fan var jag. En väldigt nöjd tjej kryper ner i sin säng, denna första av våra påsklovosnätter. ^-^

Inga kommentarer: