onsdag 29 april 2009

I saxens våld

Sommar, sommar, sommar. Nu är den här på riktigt. Det är näst intill omöjligt att vara inomhus, det är SÅÅ varmt. Redan vid förmiddags-fikat flockades alla utomhus.


Inte en lektionen höll sig till klassrummet idag. Vi kom tillbaka från fikat och lyckades övertyga Kristina att det var mycket bättre att sitta ute. Hämtade mina papper medans vi satt och pratade och fortsatte jobba, och där blev jag kvar.


Lunch, fika, middag kom och gick och så gjorde även människorna runt mig, men jag blev där jag var. Klockan sex gick jag en sväng till ÖoB, behövde ta ut pengar för festivalen (100 kr om man ska var med).


Vi flyttade oss till skuggan när jag kom tillbaka, jag har bränt mig ordentligt.


Medans solen drog sig undan gick vi ner till fotbollsplanen och spelade brännboll, har typ inte spelat sen högstadiet tror jag. SÅ kul. Sen blev det för kallt för oss, jag fick frossan i mig, så då bar det av hem.



Kurade ihop mig på Lees soffa medans hon duschade och sedan kollade vi på film. Sweeny Todd, väldigt bra. Johnny Depp ^-^.

Och vad kommer nu..? Jo. Dags att sova. Natt natt.

Inga kommentarer: