fredag 17 april 2009

Slapp Fredag

Lugn och skön Fredag. Satt hemma ett tag, sedan hörde jag musik utanför, så jag gick dit. Angie satt och målade i solen. Vi satt och surrade ett tag och njöt av solen. Stekhet dag, hade jeans på mig men var tvungen att gå hem och byta, det gick verkligen inte att sitta ute klädd så.

Jag lekte lite med kameran. Provade hur mycket man kunde zooma in och ändå få en bra bild. Ganska mycket visade det sig.

Vi gick en sväng till ÖoB och tillbaka. Gick hem och åt (hann även med lite städning) och begav mig sedan till Rangatan, vi skulle basta, jag och Angie (och Sara, men hon dök aldrig upp).

Vi var helt slut när vi klev ur bastun, ingen av oss orkade stanna och duscha, så vi gick hem, i bara handdukar och duschade hemma istället.



Lite kameralek. Mysiga solbilder.








Inga kommentarer: