söndag 5 april 2009

Sköna söndag

En lugn och skön dag, lite sämre väder än tidigare, även om det inte på något sätt var dåligt. Solen gick ut och in i molnen, men det var ändå väldigt skönt ute, förutom då det blåste upp lite FÖR mycket.

Lee var fortfarande borta, så jag hade huset i besittning, men det innebär ju även att skötseln av förstående faller på mig. Så under de perioder som solen tog en paus tog jag tillfället i akt för att utföra mina husliga plikter, diska, tvätta, städa och dyl.

Tog det lite pö om pö och varvade med filmtittning och bokläsning, det senare ute i den sköna solen när det bjöds.

Vid tio-halv elva kom Lee hem, vi kollade på Get Over It medans hon käkade och sedan hoppade jag i duschen och hon i säng, hon har åkt tåg i sex timmar och var rätt så slut. Vi siktar stenhårt på att komma upp i tid till frukosten i morgon, något vi inte har lyckats med på ett ganska bra tag nu.

Det var allt för idag. Tack och hej. ^_^

Inga kommentarer: