torsdag 13 november 2008

På bättringsvägen

Ännu en dag av slöande framför tv:n. Mår mycket bättre men bestämde mig ändå för att stanna hemma.

På spaning med Bridget Jones, Ice age 2, Riding in cars with boys och A night at the Roxbury var mina följeslagare för dagen. Kalle kom förbi med mat vid lunch och sedan även vid middagen.

Lee kom hem och ställde fram chocklad, den där farliga sorten, smakar som nutella och även om man äter tills man mår illa vill man ändå bara ha mer. Sen stoppade hon om mig där jag låg i soffan (jag blir så bortskämd ^_^).

Vid halv sju tog jag mig tillslut upp. Jag hade bestämt mig för att gå på musikteaterklassens föreställning. The shoe must go on.

De är så himla duktiga allihopa. Sjunga, dansa, spela musik och teater. Det är så man får lite mindervärdeskomplex. Vid nio var det slut.

Har varit en relativt bra dag.

Inga kommentarer: