lördag 8 november 2008

Skulle jag inte vakna imorgon blir jag glad

Lördag.

Bakis och slö. Sov till två när Lee kom upp och väckte mig. Kände mig helt utmattad, orkade inte ens ta mig in i duschen. Har vandrat runt i morgonrock och tofflor hela dagen.

"mitt hem ser hemskt ut.... och det gör du med." är den kommentar jag får av Lee när hon kommer upp vid ett senare tillfälle och jag sitter vid datorn. Uppmuntrande.

Vi gick ner och åt lite paj och kollade på Happy Gilmore. Sen gick jag upp till mig igen. Senare på kvällen kom Greta, Moa, Pym, Sara, Lisa och Eddie förbi. Först skulle de bara låna en film av Lee, men blev kvar och kollade här istället. Vi kollade på Sex and the city.

Nu är klockan 22:27 och de är fortfarande kvar och har precis dragit igång Donnie Darko. Den filmen pallar inte jag, så nu sitter jag här och lyssnar på Dolly Partons Better get to living och coat of many colours.

Vill mest bara sova, men tror inte jag kan.

Inga kommentarer: