onsdag 26 november 2008

Projekt. Dag 3, Vecka 1.

Okej, så jag missade halva dagen. Somnade sent igår, vaknade lagom till lunch idag. Tur att det är som det är med våra tider nu. Det enda som gäller är samling på morgonen, sen är det fri lek så att säga, så jag åkte bara på en halvtimmes frånvaro (Puh.)

Efter lunch var det dags för dagens föreläsning. Satt och skuggade bilderna från igår under tiden som Sara (tror jag hon hette) pratade. Jag lyssnade, men tror inte jag hörde ett ord av vad hon sa.
Det gör i och för sig inte så mycket för min del. Dessa föreläsningar är till för att inspirera oss så vi snabbare kan komma fram till vad vi vill göra som projekt, så för mig är det mer eller mindre ointressant egentligen (bara så ingen tror jag skippar skolarbete).

Efter fikat gick jag hem och satte mig för få dagens arbete gjort. Definitivt ingen modell för mig idag. Måste dessutom se till att skrubba mitt rum ordentligt igen och så är det dags att tvätta. Sista Modsfilmen idag, och den ska jag se. Leva, jobba, jobba, leva. Känns som jag lyckas balansera ganska bra.

Inga kommentarer: