tisdag 15 september 2009

Va säger man: Söndag

Ja, det finns inte så mycket att säga om en söndag som denna. Vi lämnade inte lägenheten en enda gång.

Jag bloggade, sen kollade Ditte sin mejl, sen jag på facebook, Ditte på skype, sen jag, sen hon igen och sen jag igen. Tillslut sa datorn ifrån och ville inte vara med och leka längre, det var helt omöjligt att höra vad folk sa över skype.

Då satte vi oss att teckna istället. Fler delar till min kollektion, men mest fri teckning. Man får ju inte glömma vart man kommer ifrån. ^-^


Bestämde mig för att göra en ordentlig blyerts-teckning. Kom halvvägs innan jag kände att jag började slarva, då lade jag ner penna. Får fortsätta en annan dag helt enkelt.



Sen så, jag kommer inte ihåg sammanhanget, säger Ditte Poseidon och ja... Det gick inte att förhindra. Detta är då det sista vi gör innan vi somnar.

Inga kommentarer: